martes, 3 de abril de 2012

3 anys :)

Hui es un dia molt especial ja que fa 3 anys vaig coneixer a la persona mes important de la meua vida. En estos 3 anys no recorde ni un dia que haja conseguit no pensar en tu. Encara que vam tindre una mala temporà, bueno, unes cuantes, i unes cuantes discusions, els dos sabiem que nos estaem morin de ganes per a que tot tornare a ser com al principi. Pero bueno, sempre n'hi ha una part positiva en tot i ací la part positiva eres tu. Has fet que me donara conte de com es la vida en veritat, has conseguit ferme sentir coses que pensava que mai sentiria per ningú ni en ningú, m'has fet la persona més feliç del món soles estan al meu costat. Sempre m'arrecordaré de aquells moments en el garito, en el tunelet, en ta casa, en la pista i sobretot, en la vila... Tamé m'arrecordaré de les discusions tan tontes que teniem, de els mordisquitos en el labio, de les nostres tonteries, dels abrasos, els besets, de les caricies al coll... de moltisimes coses que fan de tu una persona especial per a mi. Gràcies per tot lo que has fet per mi, per com m'has fet sentir, per els teus consells, per ferme aprendre de la vida, per estos 3 anys al meu costat, per ser tu. Espere que siguen molts anys més com hasta ara perquè no vull pedret mai. Ja sas que per moltes discusions que tinguem, per molt que no nos parlem, per damun de tot, sempre estaràs tu. Tevull moltisim moren :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario